söndag 6 mars 2011

Söndag..

Börjar så småt hoppas på att förskylningen ska ge med sig. Är inte längre lika tjock i näsan, syrrans Egyptiska näsdroppar kanske gjorde susen ändå.
Var ut en vända till Oppala igår & åkte upp på skogen för vi tänkte att vi skulle vara ute lite i det fina vädret. Men det blåste ju full storm så det vart ingen längre tur för solen försvann efter ett tag. Var hem sedan och kollade på damernas tremil. Resten av dagen var lugn & skön som avslutades med lammkotletter, hummus & taboule samt ett smarrigt vin till. Äppelpaj till efterrätt.
Dagen ser ut att bjuda på strålande väder, vi får se vad vi hittar på under dagen. Kolla lite på vasaloppet & herrarnas femmil.
I fredags jobbade jag & det gick riktigt bra, på kvällen bjöd chefen på mat på Rack'n Roll. Mycket trevligt fick även lära oss spela biljard men tyvärr så orkade jag inte stanna kvar på det, hade varit himla skoja att testa.
I veckan var jag & beiktade pärlan som gick igenom hur lätt som helst, knappt nå utslag på avgasproverna heller så besiktaren konstaterade att det är långt ifrån någon miljöbov som jag kör.......det är ju bra !!
Nu vill jag snabbt bli frisk så att jag kan börja träna igen, har knappt gjort något på två veckor :-(
I veckan ska vi anmäla oss till Tjejvättern så sedan gäller det att ligga i lite.
Ska kolla lite på Vasaloppet i väntan på att min kära vaknar till liv.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Skönt att du är på benen igen, men vänta med träningen så det inte blir nå bakslag bara!
Är det mycket platser kvar på tjejvättern? Riktiga vättern blir full ganska fort tror jag...

Fin och skön helg Ni verkar haft, roligt att Peggy gick igenom, hälsa Magnus att det kanske är dax att byta bort sin skrothög till en Peggy istället;)
Kramar på dig!