tisdag 22 mars 2011

Tisdag..

Denna vecka är det jobb mån-fred som gäller.
Igår på ridningen hade jag gamlingen Kari, vi gick igenom lösgörande arbete & framdelsvändningar. Gick riktigt bra till slut men det är mycket att tänka på. Fick ett mycket tråkigt besked igår angående en av våra arbetskamrater....jobbigt :-(
Idag hade jag tänkt gympa men klockan rann iväg aldeles för fort så det fick bli lite ben & magövningar på hemma plan med hjälp av Paolo Roberto, imorgon hoppas jag att jag hinner iväg på lite gympa. Känns aldeles för segt i kroppen. Ska försöka hinna med att kika förbi hos Maria & kolla in Sagas valpar någon dag.
Nu ska jag hoppa in i duschen så att man hinner sjunka ner i soffan en liten stund innan det är sängdax.
Känns att våren är riktigt på gång..........härligt !!

Tack & Hej !!