onsdag 9 mars 2011

Onsdag..

Halva veckan avklarad. Ledig dag imorgon sedan så jobbar jag helgen. I måndags var det äntligen dax för ridkurs, fick Gustur denna gång. Väldigt mysig & trevlig häst. Tränade en hel del halter från både skritt & tölt, mycket givande.
Hoppas att jag känner mig pigg så det blir lite träning imorgon oxså.


Imåndags fick en kär vän somna i. Han lämnar ett stort tomrum efter sig, men får nu springa fritt på vitsippsängarna utan att behöva ha ont.

Tog en tur till Bönan i söndags i det fina vädret, men mycket is är det. Passade på att fota lite oxså, men det gick så där. Åt lite lunch på cafe innan vi vände hemåt.

Väntar in gubben som är på massage, sedan blir det middag & en tur till Maria & Peter & Theoponken förstås :-)

Ha en trevlig kväll.

Kram !

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Sitter med tårar i ögonen, gulliga du som skriver om honom, han som älskar att få uppmärksamhet, både här i livet och jag hoppas att han fortfarande gör det även fast han vandrat vidare!

Saknar honom mycket,vill inte komma hem och se tomrummet, men som du skriver så har han det jätte bra nu, utan smärta!!

Fina bilder du har tagit, du är så himla duktig K, tveka inte!!
Kramkram

Livet hos oss sa...

Härliga bilder! Som vanligt! Jag har fotat så dåligt under vintern... tyvärr måste jag säga att jag inte har haft inspiration :( Saknar att inte ha förevigat all underbar(?) snö & vinterlandskap, det blir ju många gånger fantastiska bilder!
En fika framöver?
Kram till dig & ha en underbar helg!