lördag 26 mars 2011

God Morgon


Dröjer nog ett tag till innan dessa vackra blommor dyker upp.


Ser ut att bli en strålande fin morgon. Magnus åkte iväg för en stund sedan för att jobba lite, när han är klar blir det en tur till Storvik.
Skönt att det äntligen blev helg, nu är det bara sex dagar kvar att jobba innan det är semester.......härligt !! Vet redan nu att nästa vecka kommer att bli tok jobbig då vi har många stora beställningar. På tisdag börjar arbetsdagen redan kl 05.00

Tyvärr så har jag upptäckt att sensorn i min kamera är full med skräp vilket resulterar i att det blir massor med svarta prickar på mina foton när jag fotar med ett högt bländartal, jävligt deprimerande. Skulle ha kollat upp det tidigare eftersom det var ett tag sedan jag upptäckte det, men det har man ju inte. Kollade med en firma igår & troligtvis ska dom hinna fixa det innan semestern......törs man chansa på det ???

Resväskan ska plockas fram & börjas packas då jag vet att det inte kommer att hinnas med speciellt mycket nästa vecka, jobbar ju in i det sista. Var på stan igår & provade en bikini, kanske blir det en ny till semestern.

Nu ska jag försöka hinna få någe gjort innan gubben kallar på mig, kanske får jag åka Audi idag....vad vet man....min kära köpte ju en ny bil för en vecka sedan & som jag fortfarande bara fått spana in från utsidan.

Han erbjöds sig frivilligt att uträtta ärenden i onsdags kväll bara för att få lufta Ådi.......kom tillbaka med ett lyckligt flin på läpparna ;-) men jag, jag hann inte med för jag kom ju precis hem från gympan....bråttomt var det oxså. Tog lång tid bara för att handla några grejor......

Ha en bra helg

Kramisar !

Inga kommentarer: