tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Då har jag varit hos Gittan & barnen i två dagar.
Lämnade Ellen på dagis i morse & hon hade så så brått iin att jag knappt hann få av henne kläderna :-) & när jag skulle hämta henne så ville hon inte med hem, hon skulle fortsätta leka. Igår var det tvärsom, ville inte bli lämnad & hade brått att komma hem. Tog en lite pulkatur efter dagis också. Inte lätt att vara liten. Hon var toktrött idag när vi kom hem men vi lyckades hålla henne vaken en liten stund efter middagen ialla fall....nu sover hon sött.
Vi passade på att åka & handla lite dag, en tur på bla Ikea & Coop. Lunchade på Ikea innan vi for hemåt, tvillingarna skött sig exemplariskt och sov sig igenom hela shoppingen. Annars är det mest att värma välling & leka med Ellen som gäller.
Imorgon blir det en lugn dag hemma med lite städning & div pyssel. Kanske en promenad med tvillingarna om vädret tillåter.
Igår började äntligen ridningen igen, har verkligen sett framemot det men får hålla mig till tåls två veckor till innan jag får rida för nästa vecka är det sportlov.

Ha en bra kväll,

Kramisar

Inga kommentarer: