lördag 26 februari 2011

Blää...

är helt däckad i förskylning, skit trist det var ju inte så länge sedan jag var sjuk. Brukar ju inte vara sjuk speciellt ofta heller, men det var kanske några elaka barnbaciller som attackerade mig för Ellen har oxså varit hängig.
Trevligt ialla fall att få umgås med min kära syster och hennes barn. Kommer kanske lite bilder sedan
Var till jobbet idag och vände idag sedan var det bara att vända hemåt & krypa i säng.
Min älskade sambo har pysslat om mig. Köpt näsdukar & salva för att förhindra att näsan trillar av helt & hållet, den är för tillfälligt illröd & det känns som att det mesta som finns i hjärnan har blivit utsnytit. Igår kom han hem med praliner från Gefle Chocolaterie, mums........synd bara att man inte känner så mycket smak.
Började fundera ut lite smågrejor jag skulle behöva göra men insåg att det inte var någon ide.....orkar ialla fall inte:-( Dagarna blir så hiskelt långa, försöker sova lite men svårt det med då det känns som man inte får nå luft när man lägger sig ned. Stackars Magnus retirerade till våran extra säng inatt på grund av snarknigar??? ....märkligt.
Ska försöka få till något att äta, Magnus smög iväg till puben.

Ha en fortsatt bra helg & var rädd om varandra.

Kramisar

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Krya på dig min fina vän!!
Det där med barnbaciller är inte lätt:(
Kramkram C