onsdag 9 februari 2011

Onsdagen

Nu har snart halv veckan gått igen. I söndags så tog vi en tur ut till Björke för att fira Ditte som fyllde 25 år, Maria & Peter dök oxså upp, alltid lika trevligt att träffa min syskonbarn. Även "Goggo" kom som vanligt med en massa historier att berätta, en störtskön kille.
Sedan drog vi vidare till Storvik, inhandlade lite smågrejor på Ikea på vägen. Vi firade svärfar som fyllt 70 år, fick som vanligt god mat & fika.
Carro & jag hann med att leka lite med kamerorna oxså, alltid lika kul. Tyvärr så är våran andra dator ockuperad av Magnus så det blir inga bilder i detta inlägg. Kanske kommer det några imorgon.
Idag vart det ett varv i skidspåret efter jobbet & igår så fick jag till lite styrketräning....känner en begynnade träningsvärk....härligt. Imorgon är det ledig dag, är jag riktigt morgonpigg så kanske det blir ett träningspass då oxså. Sedan ska fransar & bryn fixas hos de supertrevliga tjejerna på Gefle Spa. Ett nytt pass ska oxså fixas till semester resan. Maria M fyller imorgon så jag hoppas på smarrigt fika.

God Natt !!

1 kommentar:

Maria&Saga sa...

Får väl hoppas att du tyckte att det var smarrigt då.... Tack igen för den söta presenten! Kram