lördag 19 februari 2011

Äntligen.....

helg & ledigt, denna vecka har verkligen gått på rus. Första veckan på nya schema & det känns som att dagarna inte alls räcker till. Åtta dagar på raken vart rätt tufft, men nu är jag ledig till nästa fredag. Tog mig ialla fall ut på en tur på skidorna efter jobbet i går, ett varv i spåret sedan tog energin slut helt.
En lugn kväll igår med min älskade och en smarrig middag.
Idag vart det slut på lugnet då Ellen med anhang dök upp, hon har verkligen blitt stora tjejen nu & springer på mest hela tiden :-)
Har vart till bror på lite mat & fika med hela gänget. Ellen hängde med Maggan & Perra till Oppala så vi fick bara tvillingarna kvar här. Imorgon följer jag med Gittan & Tomas hem för att spendera några dagar med Gittan & barnen......så jag kanske behöver lite semester igen efter det ;-)
Måste ju börja planera för sommarsemester oxså den ska ju snart vara inlämnad, hoppas få ihop det med hur jag skulle vilja vara ledig, tyvärr så jobbar man ju nästan alltid när man skulle vilja hitta på något. Kanske löser det sig ändå, skulle vara kul att ha något att träna inför..om jag får till det med ledigheten.

Här kommer en bild som jag fotade när vi var på Kreta för ett antal år sedan med Anderssons gänget. Blev mycket nöjd med denna bild.

Ha en härlig helg.

Kramisar

2 kommentarer:

Livet hos oss sa...

Otroligt vilken fin bild! Färgerna är ju hur underbara som helst & kontrasterna gult/blått så häftiga :) Duktig fotograf!
Ja du, det börjar ju bli dags att fundera över sommarsemester ja... Det har jag ännu inte ägnat en endast tanke! Har ni sista mars som sista datum som vi har?
Vore kul att ha något att träna inför... Vad är det du vill göra? *blev nyfiken*
Hoppas Din helg varit toppen :)
Kram kram

I huvudet på Caroline sa...

Aha här är den omtalade bilden!! GUDOMLIG!!!! Kram på bästa Kattis!