fredag 11 februari 2011

Fredag....

Vilket ruskväder det har vart idag, vaknade redan i natt av att det tjöt runt huset & genom köksfönstret gick det inte att se ut. Fick slira loss ordentligt med Peggy för att komma ut från parkeringen. Har vart en hektiskt dag på jobbet, några som inte tog sig till jobbet heller.


Gårdagen gick undan med en väldans fart. Började & slutade dagen med en promenad där emellan så var jag på Gefle Spa, fixade nytt pass, det fick på en svinblink så var det klart.
Besök hos vännen Maria som bara blir älder & äldre ;-) Hade sådan tur att jag både fick lunch & fika. Gick en tur med vovvarna i det tilltagande snövädret innan det blev en tur till Ica Maxi för att fylla på föråderna. Middag med kärleken och sedan var den dagen över.
Här kommer lite bilder från förra helgen när vi var i Storvik.

Saga kollar in när farfar öppnar sitt paket.

Lilla Lowe spanar efter något som han inte får ha..


En hel del blombilder blev det.
Kvällen har vart lugn, Magnus är ute med jobbet. Jag var till Åbyggeby & köpte köttfärs samt tog en snabbtur ner på stan innan jag åkte hem.
Snart dax att dyka i säng för imorgon så ringer klockan 05.00 :-( På söndag styr vi mot Storvik igen för ännu mera kalas.
Ha en härlig helg,
Kramisar

2 kommentarer:

Livet hos oss sa...

Nej igår var det inget vidare väder! Så mycket bättre idag med sol :) Underbara bilder på blommorna, sådana älskar jag :)
Ha en fin helg du med & kram till dig

I huvudet på Caroline sa...

Lowe gillar kamera grejjer så han kommer nog bli en proffsfotograf eftersom han redan övar;) Tänkte han kunde ärva min när jag införskaffar mig en Mark 5:a eller var det den Mange ville betala? Haha
Ses om en stund men ha en bra dag på jobbet först!
Kramkalas!!