torsdag 4 november 2010

Torsdag

Och inte mycket nytt har hänt, har haft ledig dag idag. Det har varit en tuff vecka, imåndags startade vi om med ny arbetsgivare, så nu jobbar vi för SFAB; Försvarsrestauranger.
Blir spännade att se vad det blir, men mycket nytt är det, nya matsedlar & recept och mycket annat. Kommer att ta sin lilla tid att komma in i det hela.
Dagen har bestått av pluggning, tog en promenad till lunch och mötte upp Maria M för en gemensam lunch på Lättings.
Körde skivstångspass på Friskis & tog sedan en tur till min kära syster Maggan som fyller år idag.
Magnus är på hockey, men vad jag hörde på radion går det inte speciellt bra för Brynäs :-(
Imorgon är det jobb igen som gäller, på lördag har jag tagit ledigt för då ska jag på ridkurs. Teori plus två ridpass, ska bli skoj !!
På måndagkväll tar jag tåget ner till Gittan & Ellen, det ser jag verkligen framemot.

Ha en bra helg...

Kramar !!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Och under dagen har du ring mig då du hade det eller diska att välja på;) Haha du är snäll du att jag kom före något sååå underbart som disken:D
Kramen!

I huvudet på Caroline sa...

Fin besöks räknare, du är väla för duktig;)
Kramz