fredag 19 november 2010

Lördag 6 nov..........

lyxade jag till det med en semesterdag för att vara med på en heldags ridkurs för Sofia på Stall Islandica. En mycket trevlig & givande dag som varvades med teori & ridning..
Min häst för dagen var Blesa. En mysig häst med en härlig tölt.




Två bilder från Mackmyra Bruk.
Idag har jag haft ledig dag, skönt med långledigt över helgen, det har varit en krävande vecka.
Anna & jag startade dagen på Fjärran med lite simmning, fick faktiskt till 1km, det var mycket länge sedan jag simmade. Otroligt skönt var det för min stela stackars kropp. Lyxade ju även till det med massage i onsdags kväll.
Men det skulle inte vara helt fel med en omgång till, Marielle är en väldigt duktig massörska.
Var sedan och shoppade lite inför helgen, hann även kolla in lite julklappar till barnen. Så det är nog i princip klart till både Melwin & Ellen.
Goa Ellen med familj var ju upp i helgen och hälsade på, plus att jag var ner förra veckan till Gittan & Ellen....kul när man hinner träffas och umgås lite :-)
Nu ska jag ge mig iväg till Knaperboden & handla lite kött & förhoppningsvis är Theoponken hemma så att jag hinner hälsa på honom oxså.
Magnus är som vanligt iväg på volvomekning, han lät ovanligt lugn & samlade när jag pratade med honom så det har nog gått vägen.
Ha en härlig fredag.

Inga kommentarer: