lördag 27 november 2010

Lördag

Snart har ännu en helg rusat förbi. I helgen är det bara jobb som gäller.
I onsdags hade jag halvdag, det var himla skönt. Vart inte så mycket gjort, fick ialla fall fram stakarna & stjärnorna i fönstren. Skulle ha vart iväg på ridning oxså men det var så jävligt väder så jag ville inte ge mig ut på vägarna.
Hel ledig dag i torsdags fast det märktes inte. Först morgonsimmning med Anna, hem en vända för att sedan bege sig till frissan & bli lite ompysslad..........i tre timmar !!! gissa om jag är skitsnygg nu ;-)
Sedan en tur till Maria M & vovvarna, Maya var fortfarande lite sliten efter en natt i stora staden :-)
Förbi på Ica Maxi på vägen hem för att fylla på förråden så att jag kan mata gubben. Ja sedan var det inte så mycket kvar av denna dag.
Tog mig upp och iväg på morgon passet på friskis på fredagen, så jag känner mig riktigt nöjd med denna vecka. Ikväll har Andreas vart här och käkat lite.....lammfärsbiffar, tzatsiki & rostade grönsaker & givetvis lite rödvin. Sedan drog grabbarna ner på stan. En till kväll solo, lite tråkigt men det är ju bara att dyka i säng så man tar sig upp imorgon.
Carro har ju utmanat mig på bloggen att man ska berätta den pinsamaste tonårshändelsen, men nu är ju jag så pass gammal så allt sånt är förträngt för länge sedan. Kan inte komma på någon bra händelse alls. Har tänkt så att det knakar, men återkommer när jag kommer på någe annat än att man har vart aprak & skitfull & spytt som en räv ;-) Hm.......det kan väl inte ha varit jag ialla fall.

God Natt på er !!

Inga kommentarer: