tisdag 23 november 2010

Frustrerande..

har ingen ro eller inspiriation för att sätta mig ner & plugga till tentan fast jag tycker att ämnet är mycket intressant......Grrr. Den kryper allt närmre !!
Igår var det ialla fall riding, denna gång fick vi träna på bakdelsvändningar. Jag hade Gopi & det funkade riktigt bra tillslut. Imorgon blir det ridning igen för den gång som jag missade när jag var ner till syster....kul, kul. På torsdag morgon så hoppas jag att jag orkar ta mig upp för lite morgon simmning. Sen ska jag fram med lite stakar & stjärnor.
Idag har vi Maya här som ska vara kvar till imorgon, var & hämtade henne efter jobbet & gick en vända med Saga.
Magnus har redan kört slut med henne, efter att jag gått en promenad med henne i snöstormen där hon for både högt & lågt efter allt som blåste runt. Mest löv som inte är det lättaste att fånga. Så har han gömt godis både här & där & nu sover Maya djupt på söta örat :-)
Är sedan bara kvällspromenaden kvar innan man får ramla i säng.

Ha det bra och håll om varandra i snöstormen !!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Tack själv för en toppen dag,alltid lika trevlig både med och utan kamera:) Jag shopade iaf, stjärnorna...haha storshopping!

Har utmanat dig på min blogg!
Kram

Maria&Saga sa...

Hej!

Maya tackar för senast och påpekar att man gärna får komma och trötta ut henne när man vill... Saga oxå! Tack för hjälpen!

Maria och Sötnosarna