lördag 20 november 2010

Lite bilder..

från förra helgen när lilla Ellen med familj var på besök. Alltid lika charmerande :-)
Men det tog ett tag innan Magnus blev godkänd, till en början med så stor tjöt hon så fort han tittade på henne. Men till slut så tinade hon upp & han blev godkänd...........redan nu svårflörtad!!

På lördag hade vi en mysig eftermiddag i bassängen på Maggans jobb, 34grad i vattnet......till och med Magnus badade. Efter badet intog vi god laxmiddag tillsammans hemma hos.
Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen.
Väntar nu spänt på när tvillingarna.....Ellens småsyskon skall göra entre. Än dröjer det några veckor till hoppas vi så att dom inte har för bråttom ut.
Känns jobbigt att dom bor så pass långt bort & att man inte bara kan åka iväg & hjälpa till.
Helgen har så här långt varit väldigt lugn....skönt för snart drar nästa vecka igång, då är det lång vecka med jobbarhelg.
Först är det ridning som gäller på måndag kväll, förra gången hade vi teori för alla hästarna var ännu inte vinterskodda. Så nu längtar jag verkligen efter att få rida. På tisdag ska vi ha Marias Maya här för matte ska iväg & förlusta sig i stora staden, men det är hon väl värd. Inhandling av mat står också på schemat för nästa vecka. Hoppas kunna hinna med något mer tränings tillfälle. Blir lugnt med träning i helgen, är faktiskt rejält stel i nacke och axlar efter simmningen.......Anna tog knäcken på mig ;-)



Eftersom min kära Magnus drog iväg för att kolla in NovemberKåsan som går här så passade jag på att häcka framför datorn en lite längre stund än jag brukar för att se om jag kunde ändra designen lite. Har inte bestämt mig ännu om jag är nöjd med resultatet.

Ha en fortsatt trevlig helg.

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Jag gillar designen, lite mer liv än vit men inte lika hård som svart.... Allt var bra tillsammans!
Bilder är strålande men tyävärr hade jag lite för liten skärm så den inte räckte till:(

Klart vi ska ses innan jul, nått lär vi få ihop eller hur?:)
Är du ledig någon dag v48? Tänkte om det fanns nå utrymme för en dejt då för nästa veckar har jag fotningar i stortsett varje dag!
Stora kramar!