onsdag 1 december 2010

Onsdag..

Och snart halva veckan gått. Det har varit en bra helg på jobbet, och det har flytit på bra. Men det är ju rejält mycket att göra.

I måndags på min lediga dag tog jag en promenad på förmiddagen innan jag var till Gefle Spa & blev lite ompysslad. Färgning av fransar & bryn, blir verkligen väl omhändertagen där.

Till kvällen var det ridning. Det tok snöade till och från hela dagen & det vart knappast bättre till kvällen, men det gick bra att rida ändå. Hade Gopi även denna gång, då vi fortsatte med att öva på bakdelsvändningar & töltigång sättningar utifrån dem. Gopi vart riktigt lösgjord & tände till ordentligt. Skoj !! Red igår igen eftersom jag missade en gång förrut.

Vi var bara två stycken, bra egentligen för då får man maximal uppmärksamhet hela tiden. Ger så mycket mer. Igår hade jag Myra, en pigg & framåt tjej som helst bara springer på om hon får som hon vill, men det fick hon inte. Fick henne riktigt lugn & samlad på slutet. Nu är det tyvärr bara två ggr kvar innan jul, sedan börjar vårterminen i feb. Kanske hinner med någon privat lektion i mellan oxså. På lördag ska vi bygga peparkakshus med Amanda & Gustav.

Hoppas kunna komma iväg på julmarknad på söndag. Skidspåren lockar en hel del oxså men dom får nog vänta ett tag till, har just nu fullt upp endå med gympa, simmning & styrketräning.

God Natt med er !!!

Inga kommentarer: