tisdag 14 december 2010

Hopp om livet.....

idag börjar det känns lite bättre även om jag fortfarande är rejält tjock i skallen snorig. Men det känns inte längre som att skallen ska sprängas i bitar, det är så tråkigt när man inte ens orkar titta på tv. Nu är jag helt stel & paj i nacken i stället efter att bara ha legat flera dagar, aldrig är man nöjd. Får bli lite linement smörjning så blir det bättre.
Hoppas kunna vara uppe lite idag. Kanske kunna börja lite en almanacka till nästa år. Höjdpunkten är när posten kommer, igår var den dock sen då frustrationen var stor när den äntligen kom. väntar ivrigt på att det ska ramla ner lite julkort i lådan & att mina kanske kommer så att jag får posta dem. Fick det första kortet igår....superfint !! Annars var det mest räkningar som vanligt.
Om jag orkar ska jag byta någon gardin & kanske leka lite med kameran om jag hittar något objekt här inne.
Missade tråkigt nog sista ggn på ridningen igår :-(

Ha det gott !!

3 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Åhh hoppas du blir helt frisk snart!! Men vet du vad det bästa är? Att du uppdaterar här oftare:)

I dag eller i morgon kanske du får vårt julkort från Bro:)
Kry på dig i massor!! Vi hörs senare!! Kramkram

I huvudet på Caroline sa...

Haha, nu har jag läst din kommentar på min blogg:) Tusen tack för att det var vårt julkort du gillade, Jätte glad!
Är helt säker på att ditt julkort kommer vara lika fint.

Ska skälla på mannen din idag för icke lussandet när han kommer till Bro idag!
Kram

Livet hos oss sa...

Riktigt tråkigt att du har gått och blivit sjuk! När ska vi få till en dejt då... *tänker* Efter jul måste det väl ändå gå!?
Skickar en Stor krya på dig kram