söndag 12 december 2010

Sjuk

Idag var det bara att kasta in handduken & åka hem & bädda ner sig. Kände redan tidigare i veckan att det inte kändes bra, men lyckades inte hålla ut mot bacillerna. Trist. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Gjorde tentan i fredags så nu är den överstökad.....såååå skönt, kändes ganska bra men jag är ändå inte riktigt säker förrän jag fått resultatet.
Det får vi den 10 jan, så det blir lite väntan.....Tentan gick verkligen fortare än vi tänkt oss så jag hann luncha & umgås med Malin innan jag skjutsade henne till tåget. Supertrevlig tjej som jag lärt känna från Borås.
Imorgon lär det inte bli mycket mer än soffläge, kanske slå in lite av barnens julklappar ialla fall. Fick iväg en beställning på julkort igår, återstår att se hur de vart & att jag hinner få dem i tid.
Väntar med spänning att det ska hända något för min kära syster, hon trodde ju själv att det skulle bli runt lucia........
Nu börjar frossan sätta in igen så det är bara at krypa ner igen. Min älskade har lovat att han ska lussa för mig imorgon bitti ;-)

Kom ihåg.....LEV livet nu det går inte i REPRIS !!!

Kramisar

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hej kära vän!

Stackars dig som är sjukling:( Tur att mannen ska lussa då kanske du blir lite piggare...hihi!!

Hälsa tillbaka att inte vet vad han pratar om när det gäller handbollsmål, han är stor i orden men väldigt liten på jorden iaf på den fronten!

Längtar ivrigt på ditt julkort nu, nyfiken!! Hoppas det inte blir lika strul med dom som det har blivit med mina kalendrar, fick skicka ett mail i fredags för dom har inte kommit ännu och jag la in ordern den 21nov:( Men det går ju som paket, inte som brev som vanliga kort gör!

Tråkigt att vi inte hinner ses nå innan jul... alltid lika skoj att träffas ju!

Matchen gick inge vidare förlorade pga slarv:(
Stora kramar till dig!!