torsdag 30 december 2010

Snart nytt År...

Julafton firade vi hos Pelle & Ditte tillsammans med Dittes föräldrar, bröder & Maggan & Perra. En mycket trevlig afton med god mat, julklappsspel & lagspel där Magnus & Carina slutligen tog hem segern. En hel del sång & musik blev det också.
Av min älskade Magnus fick jag present kort på Gefle Spa & en fjärrutlösare till min kamera. Gissa om någon vart avis ;-) Sen gäller det bara att lära sig använda den.



Jonathan



Pelle





På juldagen träffade vi Anderssons släkten. Där vi fick mera god julmat, ännu en heltrevlig dag. Tyvärr så går dagarna aldeles för fort.



Spänd förväntan på att tomten ska komma.


Saga


Micke med sina söner


Melwin


Kämpigt att träffa tomten


Carro

Lowe visade att han snart kommer att knalla på för fullt.

Annandag vart lite lugnare, Magnus var iväg med grabbarna & fisketävling sedan blev det en eftermiddags fika hos bror.

Denna vecka hade jag premiär i skidspåren, tyärr så är man helt oduglig på att åka.

Ha en bra dag !

Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Jag är totalt helt oduglig när det gäller komihåg, kläderna ligger kvar i Avesta som jag skulle ta med i morgon till dig:( Filåt!

Undra vem sjutton du menar som är avis, haha denne person känner jag inte till;)
Jaja, vissa har ju killar som ger bra presenter, själv får man typ värmefläktar och annat tjaffs:D

Har ju fått en blixt nu jag iaf, och gud vad svårt det är att få ett bra utspritt ljus, den där 2:a bilden på Melwin, var ju gudomlig i ljuset, varm och behaglig... hur lyckas du med det?
Men herregud bilden på mig då,ja det är inte ljuset som är fel utan dom +7kilona som ska bort 2011, till egyptenbeach:)

Vi kanske ska ut i skidspåret tillsammans och försöka lära varandra, jag är oxå dålig där....

Gott nytt år på Er!
Tråkigt att du inte är hemma i morgon när vi kommer in till Er!!

PS.Tur att du inte nämnde att du fått presentkort OCH fjärrutlösaren för då hade den där personen nog tuppat av, av avundsjuka, hihi!