torsdag 16 december 2010

Piggare...

Nu börjar jag piggna till så imorgon ska jag jobba & förhoppningsvis orka följa med på julfesten till Stockholm imorgon efter jobbet. Börjar bli rastlös nu, vart lite bullbak idag, ett gäng saffransbullar. Tog mig ut idag för första ggn sedan söndagen. Var ju fram & åter till hälsocentralen igår oxså men det räknas knappt, bara tvärs över gatan.
Lekte lite med kameran idag, men vi var inte riktigt överens, inte mycket nu som går min väg. Julkorten vart jag inte alls nöjd med så vi får väl se om ni får några alls ;-)
Igår kom svär föräldrarna förbi på en visit & hade en fin julblomma med sig :-) Den hann inte komma med på bild pågrund av att jag & kameran inte var riktigt sams.

Hittade ett foto på våran förrätt som vi åt förra helgen, till huvudrätt hade vi lammkotlett med gremolata & risotto. Mums !



Blev inte nöjd med bilderna men de får vara med ändå.


Min amaryllis





Snön har stundtals vräkt ner idag, hoppas det blir bättre väder imorgon om vi ska ut efter vägarna.
Nu ska jag ner till min tvätt & sedan är det dax att fixa käk till gubben kommer, annars blir det livat ;-)
Ha en bra helg !!
Kramis







1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Skönt att läsa att du är piggare! Och hoppas verkligen du blir så pigg så du kan följa med i morgon till huvudstaden! Ni kommer få en toppen kväll!

Smarrig förrätt och smarriga bullar,kanske ska ta sig en sväng in till Gävle och komma upp på fika;)

Varför är du inte nöjd med bilderna? Jätte fina tycker jag... vad hade du för andra planer med dom?
Amaryllisen är ju riktigt glödande!!

Ha en bra helg gumman!
Hörs senare om update från julfesten!
Hittat någon outfit?
Kramkram