lördag 30 oktober 2010

Helg & redovisning

Då var två till skoldagar avverkade. Skulle igentligen haft redovisning igår eftermiddag efter föreläsningen med Anki Sundin, som förövrigt var väldigt intressant.
Men eftersom det var så dålig uppslutning så fick vi göra våran matlagning igår eftermiddag istället.
Avslutade dagen med en god middag tillsammans med min kära sambo, lammfärsbiffar med fetaost, vitlök & spiceychutney i. Till det råstekte jag jordärtskockor & fräste kantareller.......mumsigt och förstårs lite rödtjut till.
Så idag hade vi redovisningen på förmiddag, det gick bra & kändes bra. Efter det var det dax för våran egen kostregistrering, det tog en hiskeli tid att knappa in allt som man har skottat i sig. Kul att se resultatet, jag låg faktiskt väldigt bra till i alla ämnen.
Så dagen blev idag mycket kortare än beräknat, skönt. Nu är det "bara" den skriftliga tentan kvar.
Nu ska ta mig ut på en promenad, få se när volvo mekaren dyker upp. Han är hos mor & far för att meka med sin volvo.

Ha en fortsatt bra helg.

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Jag visste att det skulle gå kanon, du är inte en sådan person som lämnar något halvdant!! Och att du låg bra till i kosten hade jag inte förvänta mig nå annat;)
Skulle inte vilja kolla mig sjäälv...hihi....
Din gubbe verkar inte göra nå annat än att skruva... det där med volvo...huga huga!
Stora kramar till dig från mig!