söndag 17 oktober 2010

Lite uppdateringar..

över veckan som varit. Tar mig inte tid att uppdatera så värst ofta, det har väl inte hänt så mycket heller.
Imåndags när jag red fick jag en av de nya hästarna, Ducka en riktigt mysigt sto. Vi tränade på framdelsvändningar, det gick riktigt bra på slutet. En härlig känsla när man får hästen att lyda med minsta möjliga hälper.
Fick till ett styrketräningspass & ett skivstångspass oxså i veckan. Det känns som att knäna håller ihop oxså, skönt så kan man kanske köra på med skivstången. Härligt när man får sig en riktig genomkörare.

Annars är det skolarbete för hela slanten, går lite trögt får inte till det riktigt som jag vill....frustrerande.
Skönt ialla fall att man varit lång ledig i helgen.
Magnus var till Dala-Floda i lördags igen, så då passade jag på att häcka framför datorn med näringberäkningen. Har väl inte varit alltför social idag heller..........tråkigt när man inte hinner med allt som man skulle vilja göra. Han jagade ut mig på två promenader ialla fall :-)
Tog en paus i går oxså för en promenad med kameran idet fina höstvädret.













Nu kallar sängen på mig !!

Ha det gött
Kram !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Förtjusande vackra macro bilder!!! Riktigt fina färger och väldigt vackert djup i de svartvita! Härligt Katiis!

Kramkalas!