torsdag 12 november 2009

Snart helg...

& förskylning håller mig troget sällskap. Magnus tittar oroligt på mig varje dag för att se om jag har börjat utveckla något gristryne.......han ser lika lättad ut varje ggn, så jag tror att jag ser ganska normal ut fortfarande :-)
Det börjar ialla fall att bli bättre, men jag är rejält tjock i pannan fortfarande. Ska ialla fall jobba imorgon.
Kanske blir det bilköp i helgen...det återstår att se. Förhoppningsvis ska jag då komma över försäljningen av min kära "Nisse". Återkommer med rapport.
Annars har det inte hänt speciellt mycket denna vecka, när jag inte har haft ork att göra någe.

Ha en bra helg alla.

Kram Kattis

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Tråkigt att du inte är frisk ännu, men hoppas ni får det trevligt i Götet i helgen och att ni kommer hem en bil rikare!

Tråkigt att du var bokad på torsdagen, nu när du missar modellen så kan jag gå halvdag någon dag så kan jag stå modell för dig ifall nu inte Magnus sprudlar av energi till att göra det, vi kanske skulle kunna åka till Engeltofta eller något fint ställe? Jaja, make upen på så kanske mina gravida bristningar som sätter sina spår i ansiket inte kommer synas:)

Krya på dig och lycka till i helgen!
Hörs mot nästa vecka!
Kram