onsdag 18 november 2009

Fotokurs...

I måndags hade vi sista kurstillfället på våra fotokurs, det var med en viss ångest jag åkte dit eftersom jag inte hade hunnit provfota något under helgen då vi var i Göteborg. Och under veckan som var orkade jag helt enkelt inte när jag var dålig, jag kom inte alls överens med min kamera förra ggn. Men denna gång gick det mycket bättre & jag vart riktigt nöjd med ngr bilder.













Igår var det dax för ridning igen, den här ggn fick jag rida Gustur. Vi höll på en hel del med tölt igångsättningar & tempo växlingar i tölt, inte helt lätt men himla kul. Tyvärr så går lektionerna aldeles för fort.
Imorgon ska jag var hundvakt åt Doris, det blir bra så får man komma ut på lite promenader.

Ha en skön kväll.

Kattis

3 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
I huvudet på Caroline sa...

Fina bilder tjejen!
Stötte på lite problem igår under fotningen i Avesta, tänkte bolla lite med dig, kanske kan vi höras ikväll?

Kram C

På väg mot min dröm sa...

hej! Tack tack! Vilka fina bilder du har knäppt, skulle också vilja lära mig=)
/ Carro