fredag 2 oktober 2009

Snabb uppdatering.....

Åter jobb efter två lediga dagar. Har väl inte gjort så himla mycket, fick ngr fönster tvättade samt nya gardiner inhandlade. var till frissan igår & snaggade av mig lite hår..... så skönt var aldeles för långt nu på slutet.
Lovade Carro att jag skulle lägga ut resultatet på bloggen, nu är ju jag inte den bästa på att posera allrahelst inte åt mig själv. Men inspererad av Carro's allt fotande så nötte jag på lite.

Här är resultatet.....inte det bästa men ni kanske får er ett gott skratt.



Var en snabbis till köpis för att köpa en present Ska på kombinerad 30års fest & inflyttningsfest. Det ser jag framemot trots jobb dagen efter.......men hittade ingen istället blev det två toppar & en stickad tröja åt mig själv...Hm jag som inte skulle handla någe mer, det kommer inte att sluta bra.

Nu ska jag fixa lite tacos innan min Älskade Magnus kommer från frissan.

Ha en bra helg, själv ska jag jobba.

Kattis

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Jag gillar bilderna starkt och du är väldigt snygg i håret, tur att vi inte ska ses i helgen när jag själv är som en turtels på huvudet:)

Idag har jag börjat med studion nere, eller bakgrunden iaf sytt, köpt uppsättning så snart så kan vi fota varandra och kanske både bli super bra på att fota porträtt och riktiga modeller;)
Ha en jätte skoj lördagkväll, hoppas ni får en toppen kväll!
Kram

Sista bilden var grymt bra!