fredag 30 oktober 2009

Nu är..

kroppen igångkickade efter morgon gympan på friskis. Det var ganska segt att ta sig upp tidigt trots ledig dag, men det känns desto bättre nu.
Ska ta mig iväg på en liten shoppingrunda & förbereda inför våran syskon träff imorgon. Ska bli himla kul att ses alla tillsammans & få träffa lilla Ellen igen. Mest av allt hägrar soffan & det har jag väl egentligen gjort mig förtjänt av. Men först har jag en del att göra så vi kan ha en skön fredagskväll när min kära Magnus kommer hem från jobbet :-)

Läste ett inlägg på en blog att män är som hundar, man måste tala vad som är negativt, positivt.
Belöna med något som är värt att anstränga sig för, eller ta bort ngt de gärna vill ha. Väldigt träffsäkert !!!' Man kanske ska gömma den nya biltidningen som damp ner med posten idag......få de vad man får ut av det, så kan man belöna med kladdkakan sen. Busenkelt !!
Tack för tipset.
Nu lär jag ge mig av så att jag blir klar någon ggn & innan alla andra helg ledig shopping tokar hittar ut till affären. Det är tydligen fler än jag som är ledig idag.

Ha en skön helg!!!

Kattis

Inga kommentarer: