tisdag 20 oktober 2009

Premiär...

ikväll är det första ggn på våran ridkurs, ska bli riktigt kul att rida lite igen(hoppas jag).
Får väl se vad mina muskler tycker, är redan mosig efter skivstångspasset igår så jag även stannade kvar & var med på konditionsdelen som var efterråt. Tok jobbigt var det men skönt.
Annars så händer det inte mycket här & inspirationen att få något gjort ligger på noll.
Tog en promenad på förmiddagen i det härliga höstvädret. Har i alla fall tvättat & ska nu ta ett varv med snabeldraken innan det är dax att få i sig lite middag.
I lördags var vi hem till Maria A på infyttnings fest. Jättetrevligt, lite jobbigt på en gång när man inte känner någon. Men alltid roligt att lära känna nytt folk. Snubblade hemåt i 01.00-tiden, en visit på Frasses innan sängdags hann vi oxså med. Det blev en rejäl sovmorgon på söndag.....skönt det var länge sedan jag sov så länge.
En snabbvisit till Storvik på söndag med lite svampplockning.

Ha en fortsatt bra vecka...

Kattis

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Ja, jag vet ju att ridturen gick bra efter mms av Magnus för sekunderna sedan, ni sitter o gottar er:) Jag är int bitter..... :)

Inspirationen kommer tillbaka snart när ni flyttat hit till Storvik, så lugn vännen då blir det huset fullt.... haha! Februari ska det vara klart, hälsa Magnus det!!!:)

Kram