söndag 5 juni 2011

Oj,oj.....

Det blir inte mycket till uppdateringar här, har funderingar på om jag verkligen ska fortsätta blogga. Få se vad det blir.
Förra helgen så kom Ellen & gänget på besök, vi hade en mycket trevlig helg. På lördagen mötte vi upp Kent & Britt-Marie vid Furuviksparken, dom hade Bibbis barnbarn Amanda & Gustav med sig. Vädret var på vår sida så det blev en härlig heldag i parken.







Lisa & Karl fick smaka gröt för första ggn.




Karl med sin moster.








Skottkärran vart mycket populär.




Killingarna i Furuvik.





Fika paus i Furuvik



Imorgon är det ny vecka & jobb, har varit ledig lörd-sönd.



Ser fram emot ridningen imorgon. Förra måndagen red jag två lektioner eftersom jag fortfarande hade en ggn att ta igen. Red Svadi bägge lektionerna & sista lektionen gick kanonbra. Fick honom verkligen lugn, lösgjord & balanserad så vi lyckades till och med att trava vilket inte är det lättaste med honom. Var mycket nöjd efterråt, kul när man hittar lösningen för hur man ska rida för att det ska funk


Ihelgen vart det cykelträning & putsning av Peggy, det var mest Magnus som putsade eftersom jag var ute ett tag på cykel......vad skulle jag göra utan min Mange.


I fredags tog vi en cykeltur till Engesbergs camping & hälsade på Bibbi & Kent. Igår blev vi bjudna på middag på Smedsladan av Alice & Martin........mycket gott, Tack, tack. Magnus bröder med familjer var oxså med förstås. Carro & jag hann ut en snabbis m ed kamerorna i kylan innan vi åkte hem.

Idag tog vi en tur till skogen med Maria M och hennes valpgäng.

Kommer lite mer bilder på Ellen & gänget senare för dett inlägg gick allt annat än bra.....ännu ett skäl till att sluta blogg, det jävlas mest hela tiden när jag ska försöka få till det....Grrr.
Nu väntar sängen.


God Natt !!


Inga kommentarer: