lördag 18 juni 2011

Lördag

En ny vecka har runnit iväg. I tisdags var jag & Katrine till Wennbergs & inhandlade lite örter, en gurka kom det oxså med hem. Pysslade lite hemma igår med blommor & diverse annat. Gurkan står fint tillsammans med tomaterna & örterna har kommit på plats i en kruka.
Tog en ny tur till Wennbergs igår för att inhandla lite blommor till gravarna.....hann precis plantera innan regnet började ösa ner.
Igår kväll var jag ut med jobbet & åt på O'Learys, vart en tur till Harrys oxså innan jag begav mig hemåt. En trevlig kväll med jobbar kompisarna:-)
På tränings fronten har det varit ganska lugnt denna vecka. Ett simpass i tisdagsmorse & lite ridning i måndags. Men nu gäller det att komma igång med springningen, det känns ju lite tungt.
Här kommer lite blandade bilder.


Bilder från när vi var och käkade med Anderssons gänget.


Melwin                                  Mästerfotografen Carro

Sagas vilda valpar





 Idag har vart en skön & slapp dag med städning & tvättning på schemat. Har även spänt följt Micke & Pelle när dom kämpade sig runt Vättern på cykel. Bra jobbat av er :-)
Väntar hem Min kära aldeles snart, han har spenderat hela dagen på klubben i Sandviken. Så snart blir det mysmiddag.
Verkar funka lite bätttre med inläggen, men jag kan fortfarande inte göra några inlägg på Teresias & Marias bloggar......Trist.
Ha en fortsatt bra helg.........nu är det bara tre arbetsdagar kvar till semestern...Härligt !!

Kramisar

Inga kommentarer: