fredag 10 juni 2011

Fredag

Igår hade jag ledig dag, grejade en hel del hemma planterade om lite blommor, handlade samt försökte packa till morgondagens bravader.
Hälsade på Theo en snabbis när jag ändå var där ute & handlade köttfärs. Han vart i vanlig ordning aldeles tossig & rev mig rejält på armarna med sina klor.....go killen.

I onsdags var fick jag mina nysydda gardiner levererade av mina kära svärföräldarar......nystrykta & bara att hänga upp...Stort Tack till er !!

Ska kolla till maten nu & se till att den blir klar tills resten av gänget dyker upp & vi drar iväg på morgondagens bravader.
Min älskade Magnus övertalades att ställa upp som chaufför.....& vem kan motså att följa med tre pangpinglor på äventyr :-)  & få chansen att kolla in ca 6000 st brudar !!


Lite bilder från förra helgen.
Ellen åker karusell med pappa.

En trött Ellen kämpar för att få i sig lunchen, men i gick den.
Ellen åker karusell med mamma.

Kramisar !!

Inga kommentarer: