fredag 28 januari 2011

Fredag

Hann inte bli någe mer än bilder i gårdagens inlägg.
Vaknade upp till en härlig dag, men tyvärr var jag rejält sliten då det vart en rejält sen kväll innan jag kom hem.
Magnus & jag var ut & åt för att sedan gå på bio, eftersom det inte var någon tidig på att gå på så vart det natta innan jag tog mig ut till Oppala...det kostar att ligga på topp.
Vart inte mycket gjort på den lediga dagen, förberedde lite mat för helgen & småpysslade. Tog en promenad med min kära innan läggdags.
Annars händer det inte mycket här, tog mig ialla fall iväg på ett gympa pass i tisdags & i onsdags morse vart det några längder i bassäng innan jobbet.
Idag hade jag & Teresia en mycket trevlig eftermiddag på stan, hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.
Nu blir det sängen i morgon väntar en lång arbetsdag.

Ha en skön helg.

God Natt !!

1 kommentar:

Livet hos oss sa...

Tack själv för ett par trevliga timmar i fredags :) Det får absolut inte dröja så länge till nästa gång! Var ju kul att få ta dig med till ett ställe du inte har ätit på inne i stan ;)
Såååå jättefina bilder du har lagt ut i ditt tidigare inlägg! Underbara :)
Kram till Dig!