måndag 17 januari 2011

Maja...

Hade inte tänkt göra något inlägg idag för jag har väl inte så mycket att orda om, men Maja var snäll & poserade fint för mig idag så jag lägger ut lite bilder på denna goa katt. Tyvärr så la blixtbatterierna av efter ett tag, hoppas att min kära kommer ihåg att fixa nya.

Hon följer en i haserna vart man än är, ska promt vara i samma rum. Låg lugnt på badrumsmattan medans jag dushade & väntade på att jag skulle bli klar. Hon är verkligen helmysig, lite mycket på ibland kanske. Skulle helst sitta bredvid tallriken när man äter om hon fick ;-) Stackars mamma Roxette blir rejält trött på henne..

Håller på att fundera om jag ska läsa något i vår eller gå någon kurs, men jag kan inte bestämma mig vad......

Annars så har dagen varit lugn & skön. Halkade ut på en promenad runt byn på förmiddagen, sedan blev det ett styrkepass i form av takskottning. Nu ska jag bara slappa lite innan det är dax att dra igång med middagen.

Favoritplatsen


Tyvärr så kom några blomspjonkar mitt ivägen som klantfotografen inte upptäckte förrän efteråt:-(

Spanar...



Jobbigt att posera..

Imorgon blir det besök hos frissan för att snygga till håret lite som växer aldeles för fort. På fredag hoppas jag att vi äntligen får träffa tvillingarna, väntar spänt på vad dom ska få för namn. Magnus tyckte ju att dom kunde heta Humle & Dumle ;-). Han har fantasi den mannen.
Ellen tog sina första steg i helgen så nu är det verkligen full fart.


Kramisar !

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Som jag sa precis i telefon, dina kattbilder är kanon fina!! DU är en jätte duktig natur och djur fotograf! Högskoleutbildning på det nästa (nu när förra kursen gick så toppen)!!
Sådär nu behöver du inte fundera mer:)

Eller så kan du haka på mig, eller ja om jag kommer in, jag ska söka en högskolekurs som endast är över internet och man får göra den i sin takt, den samarbetar med Moderskeppet!

Tack du goa för telefonsamtalet idag!
Kramkram

I huvudet på Caroline sa...

Kursen är såklart fotoinriktat!! ;)