fredag 7 januari 2011

Fredag....

och en tung avslutning på jobbar veckan. Planen var att vi skulle ner & besöka tvillingarna i helgen, men efter en del övervägning & en hel del ångest så beslutade vi att ställa in resan. Tråkigt nog...hoppas att vi tar oss ner nästa gång jag är ledig.
Igår & idag har inte alls varit rolig då mitt huvud bestämde sig för att göra livet surt för mig.....hela pannan har värkt & pulserat på mig. Troligtvis dom där djäv...bihålorna som spökar igen :-(
När jag kom hem idag så satt även min kära sambo som en slakt i soffan & såg inte heller pigg ut......vilka klenisar.
En tidig middag & sedan soffan för att kolla in skidskytte på tv, men tyvärr så sloknade jag redan före kl 18...hmm.
Känner mig dock lite piggare nu, har till och med lyckats tagit reda på lite tvätt & satt in lite bilder i album. Ligger ca 1½ år efter i framkallning av bilder, så det finns en del att göra.
Här kommer lite bilder från fotodagen med Caroline.



En papparazzi på span !!

Lillen som passade på att gräva fram något smarrigt under snön som han senare på eftermiddagen släppte ut i mindre anjenäma dofter.


Passade på att leka lite med oika exponeringar.


Pang bruden Carro.


Nu är det tajm att lägga sig ner på söta örat & sussa lite.


Ha en toppen helg !!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Men söta du din stackare är du krasslig igen! :( Hoppas det verkligen du piggnar till dig nu!! Fina bilder du fick under våran dag, jag har inte ens hunnit gått igenom mina!

Roligt med skillnaderna på olika exponeringar, gillar den mörka mest!

Stora kramar från Pangbruden;)