onsdag 19 januari 2011

Bilder..

halloj allihopa, egentligen hade jag inte tänkte göra något inlägg. Men jag fick ett infall när jag kom hem från jobbet att jag skulle ut & försöka fånga månen. Det lyste upp himlen så härligt när jag åkte hemåt.

In först & kollade till katterna, Maja hann ju springa in & ut några ggr innan jag tog mig ut. Fick pulsa en bra bit i snön innan jag fick fri sikt på månen. Men det var det värt. Vart riktigt nöjd med resultatet.

Har vart en riktigt jobbig vecka på jobbet nu när nya schema har dragit igång, men förhoppningsvis blir det bättre när vi kommit in oss i det nya upplägget. Nu är det bara en dag kvar innan jag blir lång ledig.

Hoppas Magnus dyker upp snart så vi hinner umgås lite innan det är dax att stupa i säng. Känns som att jag skulle kunna natta redan nu, men det är nog lite för tidigt.








Ha en fortsatt bra kväll, pass upp så att ni inte blir mångalna under fullmånen eller tagna av vampyrer ;-)

Kramisar !

2 kommentarer:

Livet hos oss sa...

Förstår att du blev nöjd med bilderna! Dom blev ju kanoners :) Kul när känner att man blir riktigt nöjd själv också!
Jag hoppas inspirationen återkommer snart... känns så tråkigt att känna så här :(
Kram på dig

I huvudet på Caroline sa...

Hihi, precis samma tankar igår som mig, månen var så fin, den lyste så klart och dessa bilder bevisar verkligen det!
Var på väg ut igår jag oxå men tiden räckte inte riktigt till men det gör inget nu när jag fick se dina bilder!!
Kramkram