torsdag 8 april 2010

Inte mycket händer här, kom tillslut iväg på ett skivstångspass i kväll, kändes riktigt bra trots att det inte har blivit speciellt mycket tränat på sista tiden. Hinner liksom inte med riktigt, det ska jobbas, donas hemma, vara social & trevlig med sin älskade & gärna oxså med släkt & vänner plus lika annat som man gärna skulle vilja göra. Dygnet har helt enkel för lite timmar & veckorna för få dagar !!!
I måndags efter jobbet for jag till Micke & Carro för det var 4-års kalas för Melwin, Lillen & Magnus hade tagit bussen tidigare på dagen. Kalaset var redan över Magnus & Melwin körde bilbana för fullt när jag kom, fick oxså prova men sladdade bara av i kurvorna. Som tur var hade dom sparat lite gott fika även till mig :-)
Igår åkte vi ut till Pelle & Ditte för Magnus skulle koppla in spisen till dom, jag passade på att ta en rejäl promenad i det sköna vädret, härligt nä'r man hör fåglarna kvittra & sjunga. Stannade & lyssnade på koltrasten som sköna jättevackert.
Idag har det varit ledig dag & jag har passat på att uträtta lite ärenden, Magnus hade gjort en lång lista åt mig ;-) Sen ska jag jobba hela helgen.
Nu är det dax att natta, tänkte att jag skulle orka iväg till morgon gympan i morgon.

Ha en skön helg.

God Natt !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Klart vi sparat fika åt dig, det är kul när du kommer efter att du jobbat!
Det gör oss glad!!
Kram