måndag 22 februari 2010

Uppdateringar...

Har inte hänt så väldans mycket i veckan förutom att Magnus har blivit farbror igen, Micke & Carro blev föräldrar till en liten kille i måndags.
Stort Grattis till Lowe !!
I tisdags var det åter ridning & som vanligt började snövädret lagomt till kvällen när vi skulle rida. Hade Fengur denna gång oxså och vi tränade på tölt igångsättningar, inte det lättaste för han var ganska svårriden när de gällde att ta förhållningar. Ville gärna bara springa på. Men jag fick han att gå riktigt fint tillslut, lektionerna går alldeles för fort. Imorgon är det dax igen hoppas att det blir lite varmare för just nu är det - 22grader & det är lite väl kallt att rida i.
Idag är det ledig dag efter jobbar helg, verkligen skönt...var så grymt trött igår. Vaknade ialla fall imorse så att jag hann se andra & tredje perioden mellan Sverige & Finland, Grymt Bra Spelat av Sverige !!
Hann med ett besök hos bror i lördags kväll, alltid kul att träffas är aldeles för sällan. Vi kavade kämpade oss dit i värsta snöstormen som varat hela helgen, annars har det varit väldigt lugn helg.
Ska ut i stund i det fina vädret ialla fall trots kylan, måste ta en tur ner på stan. Annars ska jag bara ta det lugnt.

Ha det så bra !!!

Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Du får skaffa dig en egen häst,då kan du rida när som helst.... :) Du kan ju ha honom hos oss, bra då får jag träffa dig oftare sen kanske du kan lära mig att sitta på hästryggen så jag slipper flyga av och få hjärnskakning som sist... haha!

Lowe kom i måndags, i tisdags var ju jag å hälsa på dig på jobbet, virrig blondin :) :)
Kram på dig!