torsdag 4 februari 2010

Tillbaka

till stadslivet igen....Tråkigt. Jag & Roxette hade två sköna dagar tillsammans.
Igår kom Maria M ut med Saga & Alfons, så vi tog en promenad & hann även med lite fika. Roxette gjorde mig lite nervös genom att dröja kvar ganska länge innan hon kom in, men hon kom tillslut. Hon gillade inte att jag började härja runt med dammsugaren & att det sedan kom två hundar på besök.
Idag var det åter jobbardag, hann med ett träningspass eftersom jag började sent idag. Bara en dag kvar att jobba innan det blir ledig helg.
Nu måste jag gå loss på disken för snart är det dax att natta.

God Natt !!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Flytta till Storvik så ska Ni få se på mindre stadsliv:) :)

Jag blir avundsjuk på dig som har disciplinen och orken att träna, du är duktig, hoppas min kommer tillbaka någon gång.... fast locka med en rund sak som man kastar så är jag nog tillbaka på ett kick, saknar den!!:)
Kram