tisdag 23 februari 2010

Tråkigt..

men ikväll så blev ridningen inställd, för kallt & ridbanan var i för dåligt skick efter helgens snöväder :-(
Men det gjorde inte så mycket för jag kände mig inte riktigt iform idag heller. Kommer nu att dröja två veckor innan det blir ridning för nästa vecka är det lov.
Och Carro ursäkta Lowe är helt riktigt född förra måndagen & inte tisdagen som jag yrade om. Jag är inte bara blondin, jag är förrvirrad också........inte en helt lätt kombination. Ska diska & göra klart tills min kära kommer hem, han är på gubbdagis ikväll(innebandy).
Sedan lär jag börja kolla lite vad man kan beöva ha med sig till helgen då vi ska fara upp till Kiruna på dop...ska bli super skoj!!



Lite bilder från som jag knäppte för ett tag sedan när jag testade mitt nya objektiv.



Ha en skön kväll.

2 kommentarer:

Teresia sa...

Var & vad för sort objektiv var det du köpte?
Kör försiktigt norröver & hoppas att ni får en underbar helg!
Kram

Maria&Saga sa...

Hoppas att allt är bra! Höres när ni kommit hem!