onsdag 2 december 2009

Ny vecka...

och nya tag. Har inte hunnit med så speciellt mycket ännu denna vecka. Igår var det sista gången på ridkursen & vi fick rida ut. Inte alls lika kul som att rida på ridbanan, nu är det bara att vänta tills februari då nästa kurs börjar.
Tvingade mig upp imorse för att hinna med lite styrketräning innan jobbet.
I måndags var det blodgivning & stor handling som gällde så det blev ingen gympa då.
Har inte alls varit kul på jobbet idag, skitdrygt. Tre stycken som gick hem för att dom mådde dåligt, morgondagen ser inte heller ut att bli så kul. Men sedan är jag låååångledig över helgen.
Ledigheten börjar med att jag & Anette åker till Högbospa på fredag för att bli omhändertagna, ska verkligen bli trevligt. Sen är det bara hem & mysa med gubben :-).

Nu är det snart dax att ramla i säng om man ska orka upp imorgon.

God Natt !!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Uscha, hoppas du klarar dig från det må dåliga! Alice frågade mig om det var i helgen, men jag var lite yr som vanligt och hade inte så stor koll:)

På lördag blir det annat, då tänder det väl konstant eftersom en blondin kommer på besök;)
Kram