tisdag 15 december 2009

Äntligen.....

rejält med snö & lite kallt. Det blir kanske en vit jul ändå :-)
Förskylningen börjar äntligen ge med sig, men jag är fortfarande ganska snorig :-(.
Har inte kunnat träna någe denna vecka heller, en promenad i det härlig snövädret har det ialla fall blivit. Ska försöka hinna med att köra yoga programmet i kväll.
Tog en liten shopping tur på stan idag, en ulljacka till halva priset & en tunika eller kortklänning vad man nu vill ha den till oxså den till ett aldeles lagomt pris.
Nu ska jag återgå till mitt skorpbak, chokladskorpor & grahamskorpor har det blitt idag.
Tre dagar kvar att jobba innan det blir ledig helg.

Bilder från förra helgens pepparkaksbygge.











Ha det bra i snövädret !!



Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Bra att du börjar bli bättre! Skönt!
Duktig flicka som är ute å rear shoppar, tummen upp dig! :)

Ses till helgen kanske, jag hör av mig!
Kram