måndag 7 december 2009

Härlig helg....

som vanligt när man är ledig så går det i rasande fart.

På fredagen mötte jag upp Anette vid Högbo Spa där vi hade bokat in en halvdag med två behandlingar. Vi hade en supertrevlig eftermiddag ihop. Simmade , bastade & slappade vid poolen & hade det allmänt bra. Efter första behandlingen lunchade vi, lamm med tzatziki. Jättegott !!
Helgen har till mestadels spenderats i Storvik, på lördagen for Magnus på möte så jag åkte till Micke & Carro för att "leka" lite med henne. Det var porträttfotografering som gällde.



Jäkla kul var det men svårt, det finns mycket kvar att lära. Klockan gick aldeles för fort. Magnus dök också upp & vi hade tur att bli bjuden på en smarrig lunch innan Carro & jag fortsatte att exprimentera !!


Melwin dök oxså upp en vända och ville vara med. Alltid trevligt med frivilliga modeller.





Bilder som Carro flitigt & proffsigt trollade fram på mig, trots en helt oerfaren modell.


Sedan var det min tur att fota, lyckades inte riktigt bra med kamera inställningarna & sedan truttade min modell ur ;-) Påstod att hon inte passar på bild fast hon absolut gör det, sen beror det en hel del på fotografen oxså!!






På söndagen mekade Magnus med Peggy medans jag byggde pepparkakshus med Saga & Melwin, två stycken otåliga byggare. Undrade mest om taken skulle komma på någon gång så att non-stoppen skulle komma fram. Vi fick ihop två stycken hus tillslut & vi avslutade med att göra lite marsipan figurer. Bilder kommer senare.
Nu måste jag dyka i säng så att jag orkar upp imorgon. Har inte alls känt mig pigg i helgen, vill inte bli sjuk igen :-(
Ha en fortsatt bra vecka !!
Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Ja, det var skit skoj!!! Vill mera:) Fotade lite barn igår men jag blir inte klok på blixtarna, att dom inte synkar när jag har kameran liggandes men efter massa bilder så börjar det fungera:( Sen fick jag inte den tredje blixten att synka med dom andra!?? Behöver en sockerbit med synkkontakt så jag kan prova mig fram om det är min kamera eller var det är?

Du är skit snygg på bilderna, *avis* :)
Kram