fredag 18 december 2009

Efterlängtad fredag.....

Trots att jag bara har jag jobbat tre dagar så känner jag mig hel mör. Ons & tors var det tok mycket att göra på jobbet, massor med julbeställningar. Igår kokade jag bl.a ca 60liter risgrynsgröt......Nu blir det lite snabbstädning, sedan på med lite julmusik ner i soffan framför brasan ;-) & förhoppningsvis hinna vila lite. Sedan ska jag & min Kära Magnus ut & äta på Trattoria Cinque....italienskt...mums. Skönt att man är ledig i tre dagar då kanske man hinner ut i det härliga vintervädret, & om det inte blir för kallt prova skidorna kanske.........

Ha en bra helg !!

2 kommentarer:

Maria&Saga sa...

Hej!! Det lät gott med italienskt, hoppas det var det oxå. Städar du för fullt nu? vi ska väl ut i snön, skotta, handla (=trängas med alla andra) hur blir det på måndag? kan du itne följa med kan vi ju komma för bi efter åt och berätta ALLT!! Ha det så skoj, höres per tele ngn gång snart.....

I huvudet på Caroline sa...

Hej!

Tack för maten igår, gott!
Mysig brasa oxå, skönt nu i denna kyla;)

Kram från två hungriga gäster!