tisdag 19 juni 2012

Tisdag

Och ledig dag efter jobbar helg.
I söndags avnjöt vi en god middag på Libanesen på hörnet med Anderssons släkten, Tack Alice & Martin.
Idag ska jag bara ta det lugnt och koppla av på den ledig dagen, ett träningspass till kvällen är ialla fall inbokad. Är i Oppala med katterna och hade förväntat mig lite sol, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...just nu full storm.
Hoppas på fin väder till helgen istället.
 Igår vart det ett varv i springspåret...tyvärr så går det aldeles för tungt:-(

Trotsade regnet i helgen och fotade lite blommor





Några bilder från barnens besök

Karl äter frukost

Lisa

Ellen som inte vill vara med på bild


Gittan, Karl & Ellen 

I fredags var jag och red lektion på stora häst, min kära syster har åkt på semester så då fick jag rida hennes sista lektion.
Skitkul men lite ovant trots att vi rider dressyr på våra islänningar oxså. Kul att känna en riktig galopp med sväv.

Ha en fortsatt bra dag !!

Kramisar !




Inga kommentarer: