måndag 4 juni 2012

Måndag

Och jag har blivit Gammel Moster igen, Maria & Peter fick en son  imorse. Stort Grattis till dom.
Var ett tag sedan, men jag har ingte ork & lust till någon uppdatering.
Semesterveckan har nu börjat, men vädret ser inte ut att bli någe bättre....trist men det är inte så mycket att göra åt.
I torsdags for jag och några tjejer till Stockholm över dan, det vart en skön & trevlig dag med lite shopping & god mat.
I fredags var det äntligen dax att åka iväg på det efterlängtade ridhelgen.
Carina kom och hämtade upp oss, sedan styrde vi kosan mot Bärby. Efter att vi installerat oss och fått lite information och önskemål om hästar så var det dax för första lektionen. Jag fick ett fuxsto på 13år med väldigt bra gångarter.
Tyvärr så var ju inte vädret på vår sida, men som tur var fanns det ridhus.....annars hade det nog vart mindre kul. Det var ialla fall en väldigt givande helg, roliga övningar. Kunde avsluta med en uteritt på söndag innan vi åkte hem, då det äntligen slutade regna.
Väntar på att Theo ska komma in till oss och vara här över dagen.
I morgon åker Magnus & jag till Tallin.


Ha det bra,

Kram !!

1 kommentar:

Livet hos oss sa...

Åh Grattis till Maria & Peter! & till dig som blivit gammelmoster :-)
Ja det har ju varit för trist väder nu :-( Lite mer solsken åt det svenska folket ;-)
Hoppas ni fick en bra Tallinresa i alla fall :-)
Kram på dig