torsdag 14 juni 2012

Intensivt

Idag har vi haft besök av syskonen Eriksson & deras mor och far. Dom dök upp igår för ett snabb besök. Vi fick ialla fall en heldag tillsammans.
De kom lagomt till middag igår, och som vanligt är det Mange som är favorit.
Han byggde koja med dom så mamma vart aldeles inponerad av att dom håll sams hela kvällen.
Idag åkte vi till Maria för att kolla på bebisen som Ellen har tjatat dagar ;-),  kollade in alla djuren på gården oxså innan vi åkte ner på stan för att käka lunch. Ungarna skötte sig exemplariskt.
Ett besök i lekparken på eftermiddagen hann vi oxså med inan det var dax för middag och hemfärd.
Förra veckan hade Magnus & jag några trevliga dagar när vi for till Tallin.
Lite bilder kommer så småningom......hoppas jag.
Nu är det jobbar helg som gäller & på söndag blir det middag med Anderssons släkten.

Trevlig Helg !!

1 kommentar:

Livet hos oss sa...

Tack tack :-) Ja jag får väl vara nöjd, vilket jag till största del också är. Men, jag är ju en tävlingsmänniska om jag väl är med i en tävling så då svider det ju lite ;-) Hihi.
Ha en trevlig helg du med!
Kram på dig