tisdag 3 juli 2012

Tisdag

Har kommit av mig helt med bloggandet nu.  Gör lite uppdateringar nu när jag ändå inte har något annat för mig. ÄR nämligen tokförskyld igen, så jäkla trist börjar tröttna på det här nu............
Midsommarhelgen var vi i Oppala & midsommaraftonskvällen  höll vi till på Engesbergs camping där Bibbi & Kent hade sin husvagn, vi hade en supertrevligkväll. Anna & Andreas med familj dök upp.
Soluppgången över Hillesjön.

En härlig soluppgång mötte oss när vi  mot Oppala på morgonsidan.

Maja njuter på sin favoritplats.
Föredrar vattkanan före vattenskålen.
Har inte hänt så mycket, en tur ner till Stockholm för lite assistans åt min kära syster & man då dom inte var så pigga.
Är väl inte så mycket annat att göra än att grotta ner sig under täcket igen & "trutta" vidare:(
Ser ut att bli en härlig sommardag för dom som kan vara ute.
Hoppas man är piggare framåt helgen då en långledighet väntar. En ridlektion på fredag hoppas jag oxså att det blir.
Kram !!


1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Krya på dig du oxå finaste!! Stora kramar!!