tisdag 10 juli 2012

Tisdag

Det närmar sig sakta men säkert semestern, men än så länge så är det fortfarande 2 veckor till som ska jobbas av.
Helgen var lugn & skön med både långpromenader, cykling & avkoppling.
På söndagen tog vi en tur till Bergbacken för att kolla in alla vackra pelargoner....kunde naturligtvis inte låta bli att köpa några sticklingar.
I fredags var Maria M  med voffsingarna förbi, en trevlig fikastund.
Tyvärr så hade ju jag vimsmajan blandat ihop dagar & tider så dom ringde från stallet & funderade vart jag tagit vägen. Det var bara att kasta sig iväg, mina ridkamrater var snälla & väntade in mig.
 Inte det optimala upplägget..........
Härligt att få rida igen..........Gopi skötte sig utmärkt men jag tyckte inte att jag fick till min ridning på något bra sätt :-(
Hoppas att det känns bättre nästa vecka då det är dax för en ny lektion.
Nu ska jag försöka göra lite nytta innan det är läggdags.

Kramis !!

Inga kommentarer: