fredag 22 januari 2010

Äntligen.....fredag.

& ledig helg. Efter att ha mått skit dåligt i början av veckan så känns det nu mycket bättre.
Träffade Melwin & Teresia i tisdags, så jag & Melwin lekte loss i snöhögarna, kanon kul !!
Hann även ut på en tur med skidorna, första ggn i år, trots all snö...........Resten av veckan har bara ramlat på. Ska ut till Oppala i helgen & hålla missen sällaskap, ser också ut att bli en del takskottning.
Igår fick jag mitt nya objektiv som min älskade Magnus har betällt åt mig....tack kära du !!! så i helgen lär det bli en del fotning, hoppas jag.

Ha en skön helg.

Kram

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Tråkigt att mitt lokalsinne är så kasst så jag inte hittade ut till Er i Oppala idag:) Köpte mig en bok och väntade in matchen.... trist, hade varit himla kul att träffa Er och kollat in nya objektivet;)
Nöjd? Hoppas få se bilder här ute snart, väntar med spänning!
Sköt om dig så ses vi i slutet av veckan!
Kram

Teresia sa...

Vad skoj med ett nytt objektiv! Var är det inköpt från?
Jag skulle också försökt åkt skidor i år, får vänta till efter op...
Kram!