onsdag 13 januari 2010

Aj,aj......

min stackars gamla kropp...kom mig äntligen iväg i måndags på ett träningspass efter många veckor i förfall & det känns både här & där. Har grymt svårt att böja mina stackars ben, men det känns skönt att ha gjort nåt.

I helgen var jag & Magnus till Stockholm, en kanon skön & slapp helg med lite shopping, god mat. Lördagkvällen var vi på Kina & såg på Hairspray, det var en väldigt bra föreställning.

I måndags tog jag en tur till Oppala, promenerade & fotade lite i det vackra vintervädret.









Ha en fortsatt bra vecka !!!!!!!!!

Kram

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Hoppas du oxå återhämtat dig;)

Fina bilder, verkar varit en skön promenad men det såg ut att varit jobbigt att pulsa i denna snö, du vet en annan har ju blivit en slöperson, Micke sa igår helt allvarigt -Caroline, du kanske ska ta och lugna ner dig lite nu!
Vad tycker han att jag gjort då? Ojoj... tempot är ju segt och inte mycket som händer:)

Har bäbis fotning om 2veckor, några förslag som kan hjälpa mig? Din hjälp är ju guld den!
Kram

I huvudet på Caroline sa...

Det är en kompis till syster som precis har fått barn, känner henne inte så bra det är ju lite jobbigt eftersom man inte är så duktig:)

Vad roligt att fota Ellen, men det ska ju du göra, jag kan ju vara där men klart du ska fota. Den veckan är ju perfekt för det är ju då jag ska ställa upp studion för den andra fotograferingen, tänkte även då passa på att fota Melwin när grejerna är på plats!
Onsdagen då slutar jag halv tolv när kommer hon? Men tyvärr är det värre med torsdagen då jobbar jag ända till fyra, men ni får gärna vara här och fota fast jag inte är hemma men känns det inte okey så kan jag alldeles säkert och smärtfritt lägga om mitt schema för den dagen så jag är hemma med halv tolv tåget i stället. Det är upp till dig! Men självklart får du låna studion, det vet du att jag tycker är bra så sakerna blir använda, tummen upp för dig:)
Kram