torsdag 31 januari 2013

Torsdag

Arbetsveckan går mot sitt slut, avslutar veckan med besök på Hotel City och deras krogshow.
Det ska bli nice att få ut och svänga sina lurvig lite tillsamans med brudarna.
Imorgon kommer även gullefjun på besök och blir kvar till lördagkväll, trevligt med lite hundbesök.
Kanske blir det en tur ut i skogarna under lördagen för att kolla in lite rally.
Denna vecka har det blivit ridning i två dagar, har ju blitt inställt flera ggr på grund av kyla. Två mycket givande lektioner, på tisdagen var vi bara två som red, så vi vart riktigt grillade......kul, men både jag och Gopi vart rejält trötta. Nästa vecka är det två nya lektioner att se framemot.

Fina Galgopi
 
 
Under veckan så har jag även hunnit med besök hos frissan & vart och fixat till häxblicken ;-)
Brödförrådet har blitt påfyllt, idag bakade jag lite grahamnsskorpor, igår och i tisdags var det limpbakning.
 

Tråkigt att det blev sånt töväder, jag skulle ju gärna vilja hinna med att åka lite mera skidor.
 


Är nog bäst att jag kollar till min bakning så att det inte blir vidbränt..
 
God Kväll !!



Inga kommentarer: