söndag 20 januari 2013

Söndag

Då ska jag göra ett nytt försöka att blogga lite.
 Tydligen så funkar det inte bilduppladdningen för vissa som har internet Explorer, så nu prövar jag att använda Picasa albumet.
I tisdags var det äntligen dax för ridning igen efter jul & nyårsuppehåll, vart ju tyvärr inställt på måndag på grund av kylan :(
Förra helgen vart det lite skidåkning igen, men jag är ju så grymt oduglig att åka.

Lördagkvällen spenderade vi tillsammans med Magnus & Erica, där vi blev bjuden på god mat samt planerade lite semester.....få se vad det resulterar i.
Denna helg har vart lugn, kompis besök på fredagkväll,  gårdagskvällen tillbringade vi tillsammans med svärföräldrarna.
 God mat & trevlig samvaro ...en aldeles lagom kväll.

För ett tag sedan var Carro snäll & lånade ut sin studio så att jag kunde fota Nils & Sven.
 
Sven
 
 
Familjen Hellberg
Nils
 
Mor & son
 
 
Förhoppningsvis kommer snart lite mera bilder snart har tappat kollen lite vart jag var någonstans i mina album :-/
 
 
Ha en bra dag !!